דירה 1 בתל אביב

דירה 2 בתל אביב
24 ביולי 2019
ארמני קאזה מילנו
20 ביוני 2018
 

דירה בבניין לשימור בתל אביב בעיצובה של האדריכלית איריס אבנרי דביר.

בדירה הנ"ל היה צורך בשילובים של חומרי עטיפה מסוגים שונים עקב מורכבות הרהיטים, כמו כן, בוצעו עבודות שפכטל בטכניקות שונות עם כלי עבודה שהוכנו במיוחד לפרויקט זה, זאת כדי להגיע לרמת גימור מושלמת תוך שמירה על קו השימור.

כאשר נכנסים לדירה, תחושת השילוב בין ישן לחדש באה לידי ביטוי כבר במבט הראשוני, השילובים בין עץ, מתכת, אבן וצבע נותנים תחושה של חזרה לתקופה אחרת.

השילובים בין גופי התאורה ורמת הגמר בקירות ובתקרות נותנים תחושה של חמימות אשר עוטפת את המתבונן בכל אזור ואזור שאליו הוא פונה בבית.

העבודה שלנו נעשתה בשילוב עם הנגרות במטבח והדבר הביא לתוצאה מדהימה אשר הקיר מתחבר למטבח באופן מדויק ביותר והקווים המדויקים של עבודת המכונות בייצור הנגרות נמשכו אל תוך הקירות באופן מושלם.

 

גלריית הפרויקט


לפרטים ומידע נוסף - צרו עימנו קשר היום

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.